Subject: "Tartu maakond, Kambja vald, Reola küla, riigitee 22133 Reola - Unipiha km 1,248 ja Matsi tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-25-07 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 10:22:42 +0200

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Tartu maakond, Kambja vald, Reola küla, riigitee 22133 Reola - Unipiha km
1,248 ja Matsi tee (tunnus 28301:001:0881) ristumiskoha rekonstrueerimise
põhiprojekt“ töö nr PP-25-07 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Est optimum OÜ (reg.nr. 12387719) tellimusel  on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Tartu maakond, Kambja vald, Reola küla, riigitee 22133 Reola
- Unipiha km 1,248 ja Matsi tee (tunnus 28301:001:0881) ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on olemasoleva ristumiskoha
rekonstrueerimine seonduvalt kehtiva detailplaneeringu realiseerimisega
(Kaseaugu maaüksuse ja lähiala detailplaneering).

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/fqynx9esm8a3due17fdzc/PP-25-07-Matsi-tee-ms
_280325.zip?rlkey=fr7u80znk4kq5ixri5324vrny
<https://www.dropbox.com/scl/fi/fqynx9esm8a3due17fdzc/PP-25-07-Matsi-tee-m
s_280325.zip?rlkey=fr7u80znk4kq5ixri5324vrny&dl=0> &dl=0

Palun tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.